söndag 28 september 2008

Våran vecka

Vill bara säga att vi inte tvingar våra barn att gå på så mycket aktiviteter, utan de tycker att det är jätteroligt. Det tycker Jocke och jag med, jag är nog en typisk pojkmamma. Det är rätt kul att sitta i en hall och titta medan barna tränar och så finns det alltid lite trevliga föräldrar att prata med.

Måndag;
Jag jobbar till sju.
Adam juniorerna.
Jacob hockeyträning.

Tisdag;
Jag jobbar till sex.
Adam fotbollsavslutning.
Jacob hockeyfotografering.
Jocke innebandyträning med Adams lag.

Onsdag;
Ledig kväll än så länge.

Torsdag;
Jag jobbar till sju.
Adam och Jocke innebandy i Vedevåg.
Jacob hockeyträning.

Fredag;
Adam handbollsträning.
Vi ska stå i ishallens cafeteria mellan 16-19.

Lördag;
Jacob handbollsträning.
Adam innebandymatch i Örebro.

Söndag;
Adam handbollsträning.
Jacob bandyträning.
Jag jobbar.


Och så kläcker Jacob ur sig, - Jag vill börja på klättring på onsdagar för då har vi ju inget!

Inga kommentarer: