tisdag 30 september 2008

Idag trycktes det gympapåsar på kyrkis. Det var verkligen uppskattat, inte så mycket hos barnen som hos mammorna!
Sedan tog jag och Cissi en rask promenad på lunchen. Jag hoppade även in på China och skulle köpa ett presentkort till Adams fötbollstränare från alla barnen och då blev jag så sugen att jag beställde med mig lite lunchmat till mig själv. Problemet var att jag bara hade med mig precis så det räckte till presentkortet, plånboken låg kvar på jobbet. Tur man bor i en liten stad och är igenkänd, för det var inga problem att få komma in och betala senare. Sonen på China sa;-Det är lugnt Anna jag vet var du bor...

Hann även vara lite barnvakt ikväll med åt min lille söte systerson.

Och äntligen började min favvoserie igen. Desperate housewifes!!!

Inga kommentarer: