måndag 29 september 2008

Det fina vädret håller i sig.
Idag intog Cissi och jag lunchen på en bänk vid strandpromenaden.

Nu ska jag ner och titta på nya programmet Färjan. Hörde att många varit nervösa för att de skulle figurera på bild. Men är man så dum så man super sig redlös eller fular ut sig när man vet att de ska filma så får man väl i alla fall skylla sig själv.

Ha ha, vilket j..la program. Undra hur "snoppmannen" känner sig efter att ha sett det där???
Kände ni igen han Johan från ensam mamma söker förra säsongen, eller det kanske bara är jag som kollar på sånt. Sen kände jag även igen han bartendern, vad har han varit med förrut, var det Baren eller ? nån som vet så är jag tacksam för svar.

Hann även kolla gårdagens ensam mamma som jag spelat in. Jocke bara garva när han så lilla Sven-Ingvar sjunga Främling, ja det är tur det finns så mycket roligt att titta på...

1 kommentar:

Linnea sa...

Jag tittade inte på färjan, men jag såg på trailer för programmet. Och jag kände också igen han bartendern! Håkan tror jag att han heter.. Det kanske var baren eller nåt sånt. Eller så är det nåt gammalt ragg ;)