söndag 22 mars 2009

Slapp lördag.

Igår hade jag en sån där skön slapp lördag som man lägtar efter då och då. Jocke och Adam åkte tidigt till Örebro för innebandy hela dagen. Jacob skjutsa jag upp till Hampus vid kvart i tio och sen hade jag hela huset för mig själv. Städade lite men annars fick jag inget vettigt gjort. Skönt att bara vara, satt i soffan och kolla skidor på teven och kollade datorn.

Tvättade faktiskt mammas bil med som inte görs för ofta. KAn säga så här, den blev i alla fall renare men nån värst bra biltvättare är jag inte. Tyckte den såg jätte ren ut men när den sen torkat såg jag den ena efter andra fläcken där jag missat.

Kl. två skulle Jacob ha haft handbollsmatch mot Kolsva men de hade ringt återbud kvällen före. De som sätt fram så emot den här matchen, men som tur va fick de spela e liten internmatch så de var rätt nöjda efteråt. Matchtröjor och domare är det viktiga liksom.

Vid sex kom Jocke och Adam hem nöjda efter Innebandyn och då kom även fam. Löfgren/Karlsson hit och åt. Vi tittade även på Robinson. Var sådär men det blir nog bättre vartefter och när man lär känna deltagarna lite mer och när intrigerna börjar hopa sig.

Inga kommentarer: