fredag 6 mars 2009


Nu har jag och Jocke varit på bio och sett "Män som hatar kvinnor". Den var hur bra som helst. Jag var nog den enda typ i hela biosalongen som inte läst boken, men nu blev jag sugen att läsa den. Jocke blev inte det minsta besviken på filmen trots att han läst boken.

Hann åka förbi Stadium outlet innan bion och då köpte jag mig ett par kanon löparskor. HAde kostat 1299 och nu kostade de bara 299 måste ju vara en supersko!
Så nu mina vänner ska jag ta tag i mitt liv nu kan jag inte längre skylla på att jag inte har några bra löparskor när syrran frågar om jag ska med ut på en tur. Hjälp måste fort komma på nåt annat jag kan skylla på;-)

1 kommentar:

Gudrun sa...

Fint, då kan du hänga med nu då!!! Ska också köpa mig ett par nya. Mina är utslitna och välanvända. Faktiskt! Maria ringde idag och frågade om vi inte skulle med till badhuset. Synd att jag jobbade hos mamma, annars hade vi blivit med: jag, Melker & grabbsen