söndag 19 februari 2012

Sportlov!!

Sportlov, känn på den. Härligt härligt!!

Idag har jag varit med Jacob och hans kompis Niklas till klacken och åkt skidor. Jag åkte inte utan satt i värmestugan och hade det skönt vid brasan, roade mig med att fika, läsa tidningen och prata med fler Lindesbergare som hade letat sig dit. En liten promenad hann jag också med. En rätt behaglig dag med andra ord.

I fredags var jag och Jacob ner till vår trevliga sportaffär här i stan. Dåsåg jag en jacka som var nedsatt 70%, jag var ju bara tvungen att slå till. När jag sen skulle betala visade det sig att vi hade så mycket pengar på vårat team sportia kort( sånt som man samlar poäng på när man handlar) så jackan blev gratis, jag behövde inte ens ta upp plånboken. Haha sånt gillar jag. Nu har jag en ny snygg jacka att svischa fram i när vi drar till fjällen. Jag har även hunnit baka lite bullar så vi har till alla fikapauser med :)
:)

Inga kommentarer: