torsdag 19 januari 2012

Har tagit mig i kragen och börjat träna. Har vi en motionstimme och dessutom fina träningslokaler för oss kommunanställda så är det väl intemer än rätt att man ska se till att använda dem :)Jag och en jobbarkompis drog iväg direkt när vi slutade kl.3, skönt att vara hemma och klar innan det ens har blivit kväll. Dessutom är vi ett gäng som försöker träna på arenan en gång i veckan med. Och bara isen försvinner så ska jag ta upp min löpning igen, det ser jag verkligen fram emot. Det trodde jag aldrig att jag skulle känna.

Igår kväll var småkusinerna från Göteborg här och hälsade på,4 månader har lille Ebbe blivit men jag tyckte att han var väldigt liten ändå. Tyvärr hade han feber så han var inte på sitt mest strålande humör, men vi ska träffa dem imorgon igen så då får vi hoppas att han är piggare.

Snart är det helg igen, tusan vad veckorna går fort. Helgen bjuder dessutom på fest, det ser vi fram emot :)

Ha det bäst!!

Inga kommentarer: