fredag 6 januari 2012

Barnen har åkt på handbollscup. Adam drog till Falun och Jacob till Finspång. När huset blev tyst och tomt tog jag tillfället i akt och städade bort julen. Nu är det bara ljustakarna och stjärnorna i fönstren kvar men de fårstå någon vecka till. Lika mysigt som det är att plocka fram allt lika skönt är det när man får städa bort det, det blir så rent och fint:)

Kvällen blev mycket trevlig, eftersom vi inte hade några barn hemma tyckte jag att vi skulle passa på att gå ut och äta. Så jag sms;a några av våra vänner och de var på så vi blev tre par som gick till vår kina restaurang och åt en mumsig middag. Älskar såna här spontana trevligheter.

Nej nu ska jag lägga mig för imorgon åker jag till Finspång för att heja på Jacob och alla andra Lif:are. ska plocka upp L&H redan kvart över sex så det blir en riktigt tidig morgon, gäsp...

Inga kommentarer: