fredag 17 april 2009

Igår åkte Liselott och jag och barnen till Örebro och bowlade. Det var jättekul och trevligt men jag sög verkligen. Har för mig att jag brukar vara bra på det där men jag fick tom stryk av två åttaåringar ( de hade sidor i rännorna) men ändå. Sedan åkte vi till Max och käka och då kom Mathias, Gustaf och Melker dit så vi blev ett stort sällskap som käkade:)

Annars har vi röjt förråd och garage så skönt och bra det blir när man får bort skräpet.
Det är så underbart att vara ledig. Liselott och jag konstaterae på vår förmiddagspromenad idag att vi gärna skulle vara lediga lite mer men det är klart man vill ju ändå ha samma pengar att röra sig med.
Så när jag kom hem föreslog jag för Jocke att om han blir arbetslös så kanske jag ska höra med min chef om vi inte kunde dela tjänsten Jocke och jag och arbeta ett par dar var. Det vore väl nåt, haha!

Inga kommentarer: