tisdag 7 april 2009

Arvin meritor har stängt den här veckan så Jocke och alla andra på fabriken är lediga. Jocke har fått för sig att nu ska det rensas i alla lådor och garderober och det är ju jättebra, men det för med sig att jag måste röja och ta rätt på mina saker när jag kommer hem från jobbet och är rätt trött. Men men det är jätteskönt efteråt när man blir av med massa onödigt krafs.

Igår slängde vi massor med skor och stövlar, förstår inte at det kan bli så mycket. Och även fast vi gjort oss av med massa par så är det måånga kvar.

Imorgon ska Adam ha konsert med skolkören kl 18, tyvärr jobbar jag så jag hinner nog inte dit. Ikväll när han skulle lägga sig kläckte han ur sig att det var 80-tals tema. Letade fram en gammal Gul & blå tröja som lyckats undvika att hamna i slängpåsarna. Tur man är en liten spara ibland:)

Inga kommentarer: