tisdag 24 februari 2009

Historisk dag

För en royalist som jag så har den här dagen varit helt fantastisk. Tänk att de äääntligen fick varandra. Vet inte hur jag ska bära mig åt för att bli bjuden på bröllopet bara, har ju dock några månader på mig att komma på hur!! Har någon en idé så är ni varmt välkomna att dela med er. Jocke tycker inte det är lika stort som jag så efter att jag sett Victoria och Daniel sitta i soffan och berätta om sin förlovning för tredje gången så tyckte han att det fick vara nog.

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hej hopp!
Vilka fina kort från Norge! Ni njöt nog mer än vad jag gjorde där i helgen, men hoppas på en STOR penningpung sen...
Kommer hemåt nästa helg och kollar in er.
Har ni filmat några "gula faror" på skidor så skulle det vara kul att se, hi hi.
Kramis

Gudrun sa...

Ja....så kul!!! Nu är det nästan bara jag kvar ;-) Får väl se om det kan bli något nån gång!!! Litet eller stort- blir inte lätt & få till något litet, men några vänner har ju "gått" & andra kommit till. Nu väntar en ny härlig arbetsdag. Känns lätt att springa iväg idag! ha det gott!!!