söndag 21 december 2008

Igår var en så mysig dag, det är såna dagar man vill ha fler av. Det är så härligt att bara kunna ta dagen som den kommer.
Först jobbade jag hos mor några timmar, men vi fikade och hade det mysigt. Sen åkte jag till Örebro och tittade på Adam som spelade innebandyatch. Jocke och Adam hade åkt in före.
Efter matchen drog vi in till stan och köpte de sista julklapparna.

På kvällen var det allmänhetens åkning. Fullt med folk i hallen och jättemysigt. Hade tänkt åka, hade skridskor med mig men det var Jockes gamla och de var så låga så fotleden vicka ju fram och tillbaka. Hade ingen lust att bryta mig innan jul så jag drack glögg istället. Liselott och Håkan var också med och när vi var klara åkte vi till dem och käkade pizza och drack vin, trevligt trevligt.
Detta vin gjorde dock att det blev Jocke som fick åka på föräldramötet på handbollen som är nu kl.nio under tiden som barnen tränar;-)

Inga kommentarer: