söndag 14 december 2008

Idag har Jacob haft hockeymatch och jag skulle sitta i sekritariatet. Första perioden skötte jag klockan och det gick jättebra. Sedan skötte jag musiken i andra, när det sedan blev dags för tredje så hade vi blivit varma i kläderna och hade riktigt trevligt i båset. 4 mammor som satt och snacka så rätt vad det var glömde jag signalera vid tolv minuter(man stannar klockan och signalerar vid 1.30 spelat för byte), men just vid tolv glömde jag bort detta och precis då gjorde Nora mål. Så 12.07 fick jag stoppa klockan. Som tur var vann Linde matchen med 12-3 så de var väl värda det där extra målet och jag kommer väl få heta 12.07 hädanefter ha ha.

Får se om jag får förtroende att sitta nå mer, fast jag gör det gärna för det var riktigt roligt.

Adam och Jocke har varit i Brickebacken och spelat innebandy hela dan, de åkte halv nio och kom hem nu kl. 17 så nu är hela familjen samlad igen.

Nu blir det söndagsmys...

Inga kommentarer: