torsdag 6 november 2008

Torsdagar är min längsta arbetsdag.
Först åker jag till jobbet och plockar i ordning fika och pyssel som ska med till Vedevåg. Sedan åker jag till Vedevåg har kyrkis med ett jättemysigt gäng. Idag kom sju mammor och deras barn. Vissa barn ser jag inte på hela tiden för de ligger i sina vagnar och sover säger mammorna, men ibland tror jag de ljuger. De har nog stoppat en docka i vagnen och säger att de har en bebis där för att de ska ha en anledning att komma till Kyrkis och mysa och fika;-)

Sedan åker jag hem och lunchar och sen ner till jobbet för att packa om för att sedan dra iväg till Ramsberg. Där har jag en pysselgrupp med tjejer, ca. 10 st. Slutar i Ramsberg halv sju och då är det dags att åka hem.

Phu vilken jobbig dag. Förstår att ni blir helt slut när ni läser om min arbetsamma dag.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Jag har nog världens bästa jobb!!!!

Inga kommentarer: