tisdag 4 november 2008

Oj oj, jag vet att man ska sluta förvåna sig över vad som händer men igår läste jag en artikel i kyrkans tidning som gjorde mig både irriterad och helt frågande.

Det stod att i Härnösand så har inte församlingen råd att driva alla kyrkor, så några har istället blivit muséer och drivs av kommunen( tror jag det var). Då är det par som låter sig vigas i dessa kyrkor fast med en borgelig vigselförättare för att de inte är kristna.

Jag bara undrar; HUR TÄNKER MAN???

Vadå dubbelmoral!!!

Annars vill jag bara säga att jag nu för tiden är fast i Facebookvärlden, jag vet jag har blivit värsta datanörden. Men det är skitkul med facebook, jag har t.ex. hittat en kompis som jag hade som liten som flyttade och som jag sen helt tappade kontakten med.
Idag köpte Jocke en bärbar dator, han tycker väl att han få för lite tid vid datorn nu för tiden för den är oftast ockuperad. Men nu kan han få tillbaka den gamla så kan jag ta den nya för då kan jag ju sitta i soffan och blogga samtidigt som jag kan följa allt roligt på teven=))

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hej Anna!
Följer din blogg på nätterna när jag sitter på barnsjukhuset å jobbar.. Visste inte att du hade sån skrivartalang..
Kram!

Annas värld sa...

Kul att nån läser den. Hoppas allt är bra med er. Hörde ni skulle få främmande till helgen=)