torsdag 5 maj 2011

Idag var alla 8:or till Larsbo Kalkbruk och eftersom vi har rätt många elever i åk 8 i vår klass så åkte jag med. Det var en trevlig utflykt och det är en rätt häftig upplevelse att gå omkring där inne, det är en helt annan värld som öppnar sig där inne i skogen.
Det är fortfarande ett aktivt kalkbrott och idag var det en stor sprängning kl. 13 när vi var där så då fick vi hålla oss ifrån bergväggarna :)


När jag kom hem var jag ute och joggade, det gick faktiskt riktigt bra idag då blir man peppad.

Sen på kvällen var jag medbjuden till Smultrongården på modevisning, det var jättetrevligt och gud vad mycket snyggt de har därute. Var ju bara tvungen att köpa lite men jag hade lätt kunnat handla massor till.

Nu ska jag slappa vid tv:n sen blir det snart att krama kudden. Gött!!
Och imorgon är det fredag....

Inga kommentarer: