fredag 21 januari 2011



Nu har jag gjort min första vecka på nya jobbet, veckan blev ju i och för sig bara 4 dagar eftersom vi kom hem från semestern i Thailand. Det känns som det kommer bli jättebra. Jag är grymt taggad!

Under semestern i Thailand läste jag 6 böcker, det är semester det. Bla läste jag "I en annan del av Bromma" av Martina Haag.

I den stod det bla.
5 tecken på att man är svindland nära tantstadiet:

1. Att man helt plötsligt tycker att det där handtaget i taket på bilen har en funktion. Det är ju faktiskt riktigt bekvämt att sitta och hålla sig i när man är ute och åker.

2. Att man tycker det är fräsigt med leopardmönstrade kläder.

3. Att man använder uttrycket fräsigt.

4. Att man helt plötsligt har slutat gilla skräckfilmer, bananer och fritt fall.

5. Att man inte har någon koll på band och musik längre, jag vet inte ens vem som är som är själva Kent av alla killarna i popgruppen Kent.

Tyckte att de var så klockrena!! Dock kan jag inte pricka av alla 5 punkterna än så jag anser mig inte själv som tant riktigt än;))

Inga kommentarer: