torsdag 30 december 2010

Idag har jag jobbat sista dagen på mitt arbete, kändes konstigt och vemodigt att säga hej då till mina kära arbetskamrater. Dessutom var många lediga idag så jag fick inte säga farväl till alla som man skulle vilja, men jag får väl gå dit och hälsa på nån dag och dessutom ska jag bli avtackad på en lunch senare i januari.

Nu väntar lite härlig och välbehövlig semester och sen tar nya utmaningar vid. Just nu känns det som 2011 kommer bli ett bra år, vi får se vad jag säger om ett år när året ska summeras:)

Idag var jag och Ullis och handlade mat till nyårsmenyn.Förätten blir lite av en buffé, alla tar med en liten rätt var. Till huvudrätt blir det laxfilé med skaldjurstäcke, pressad potatis och grönsallad. Efterätten blir Ulrikas egengjorda hallonglass och frukt doppad i choklad. Blir nog inte så tokigt!

Gott Nytt År på er alla kära vänner!!!

Inga kommentarer: