söndag 31 januari 2010

Hej och hå vad fort veckorna går. Min förkylning vill inte ge med sig, jag är lika snorig och hostig fortfarande, sååå tröttsamt.

Om veckorna går fort så går helgerna ännu fortare, kanske inte konstigt eftersom de är "några" dagar kortare. I fredags kväll var vi bjudna till Lars & Maria på mat och igår var jag och Jacob i Nora på hockey hela dagen , Jocke var i Örebro på fotbollsutbildning och Adam var hos Gustaf och sen åkte han med dem till Nora där han blev avsläppt vid ishallen.
På kvällen kom fam. Svensson hit och käkade.

Nu har familjen dragit iväg på olika träningar och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska upp med lunch till Adam sen eftersom de har träning hela dagen. Nej jag ska nog börja med att klä mig för jag går fortfarande runt i morgonrock.

Ha en bra söndag.

Inga kommentarer: