fredag 12 juni 2009

Idag var det skolavslutning här i Linde. Mina barn hade avslutning i kyrkan i år och Kristinaskolan i Församlingshemmet, har vartannat år. JAg själv missade mina egna barns avslutning eftersom jag skulle hålla sommartal på Kristinaskolans båda. Det gick faktiskt riktigt bra, jag pratade om att barnen skulle samla sommarminnen med hjälp av sina sinnen istället för materiella saker som det lätt blir. Jag fick många värmande kommentarer efteråt och även av folk på stan som hade varit där och lyssnat:))

Sedan sprang vi upp till Lindeskolan för att hänga blommor runt halsen på lite studenter vi känner bla. grannen Micke.

Sedan blev det lunch på Lindegården och nu packar vi det sista för Adam drar snart till Uddevalla och Junicupen. Vi andra ska ner till Åsa & Håkan och roa oss. Vi ska även gratulera Håkan som fyllde 40 för ett tag sedan.

Inga kommentarer: